דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן לפחות פעם בחיים: למה? 

מאת    [ 10/08/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2515 פעמים ]

   1. ניצול אופטימאלי של משאביכם


חברת  טיולים מתמחה בלטייל בחו"ל תוך ניצול מקסימאלי של הזמן שלכם ומינימאלי של הכיס שלכם. אתם משלמים לאנשים העומדים מאחורי טיולים מאורגנים כי הם יודעים את מה שצריך לדעת: לאן כדאי לנסוע ומתי, איזה אזור נראה הכי ירוק בזמן בו אתם נוסעים, אילו מקומות כדאי להתרחק מהם בגלל מזג האוויר או בגלל שבאותה עונה הם סגורים למבקרים מסיבות שונות, איך להתחמק מהתור המעיק של אתרים פופולאריים, מתי האתרים באמת שווים ואילו אתרים צריך להקדיש להם פחות זמן ורק לומר "הייתי פה". כל זה תוך כדי השגת המחירים הכי טובים עבורכם גם במלונות, גם בהסעות וגם בכניסה לאתרים בתשלום. 

2. להכיר אנשים כמוכם


בטיול שמארגנת חברת טיולים מאורגנים תוכלו להכיר אנשים שדומים לכם ושיש לכם נושאים משותפים עמם. הסיבה לכך היא שהחברה מראש בונה קבוצה בעלת מכנה משותף כמו גיל, סטאטוס משפחתי או תחומי התעניינות. למשל, יש טיולים מאורגנים שנועדו לצעירים לפני צבא או מצד שני טיולים לגיל הזהב. יש טיולים לאנשים גרושים או משפחות חד הוריות. יש טיולים שהטיול מראש הוא למטרה מסוימת כמו "נסיעה בעקבות יהדות מרוקו" או "טיול בעקבות האימפרסיוניסטים" ועוד. בכל אחד מהטיולים האלו, באופן טבעי, תכירו אנשים דומים לכם או עם תחומי עניין משותפים לכם. 

3. לא לפספס פנינות חן


מאחר וטיולים מאורגנים הם ההתמחות של חברות העוסקות בתחום, אם תיסעו במסגרת זו לא תפספסו את כל הפינות הנסתרות והיפיפיות שכתייר זר אשר לא מכיר את המדינה כמעט בטוח תפספסו אותם. יש אינספור מקומות כאלו באירופה, למשל. פינות יפות עם נוף מרהיב או בתי קפה קטנים שלא כתוב עליהם בשום מדריך מפורסם. אלו מקומות שצוות הדרכה מנוסה ידע עליהם וידאג גם לספר לכם את הסיפורים מאחורי המקומות האלו. דווקא במקומות כאלו תיהנו הכי הרבה ותרגישו שחוויתם משהו ייחודי שלא לכל אחד יוצא לראות. 

4. למידה מחוויות


טיולים מאורגנים מודרכים על ידי מורי דרך מקצועיים או אנשים שכל חייהם נסעו וממשיכים לנסוע ולטייל. ככה לא סתם תלכו לראות את הלובר בפריז כדי לראות את המונה-ליזה אלא תקבלו רקע עליה: מי היא הייתה ומה כל כך מיוחד ביצירה זו. בדומה לכך , אם תיסעו לארצות הברית לא סתם תבקרו בשדרת הכוכבים אלא תשמעו סיפורים פיקנטיים על הכוכבים או מי היה הראשון שקיבל כוכב בשדרה. הדרכה ולמידה היא בעיקר חשובה אם אתם נוסעים בטיול של טבע ונוף שם חייבים מדריך מנוסה.  

5. קל יותר לעבור בין מדינה למדינה


במסגרת טיולים מאורגנים תוכלו לנסוע לכמה מדינות בתקופה קצרה כמו עשרה ימים. אם אתם נוסעים לאירופה תוכלו להספיק מספר מדינות או אזורים כמו למשל טיול לצרפת ואנגליה, או טיולים מאורגנים למדינות סקנדינביה, כולל מסע אל הפיורדים. דוגמא מצוינת נוספת היא טיול לאירלנד, סקוטלנד , ווילס ואנגליה. ועוד ועוד. 


סביב-עולם, טיולים מאורגנים וטיסות בכל העולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב